torsdag 17. februar 2011


"Mug Rug " fortsetter.

Nå har jeg også satt i gang med å sy "Mug Rug".

Jeg fikk lyst å kombinere motiv med tekster laget med "Buble Jet Set".
Dette er kjempegøy og jeg skal lage flere i morgen....


Bamsen i dette motivet var et gratis bilde i forbindelse
med rosa sløyfe aksjonen.
Teksten fant jeg på nettet.


Engelen på dette bilde er et gammelt glansbilde som
jeg har scannet og laget til på kopimaskinene.
Teksten er fra nettet et sted....


Det morsomme stoffet med apekatter har vi i butikken.
Det er ikke store biten som skal til.
Teksten er fra "Dyrene i Afrika".


Vi har også et stoff med sjiraffer i butikken
så da ble det et vers til på sangen.

Jeg har hatt noen koselige timer med kopi- og symaskin.
Nå begynner det å bli orden på mitt "nye" syrom.

Vi håper noen har lyst å være med på sykvleden
i Quilte Huset på tirsdag 22. februar kl. 18.00 - 20.00.

Da kan vi lage flere varianter og jeg skal hjelpe til med
tekster og bilder.

Ha en fortsatt fin kveld.

Kristin!

4 kommentarer:

  1. Kjempeflotte. Nå fikk jeg lyst til å sy flere. Det er jo ingen grenser for hva vi kan lage. Så at Anne Karin hadde laget to veldig fine i butikken i dag. Gleder meg til tirsdag og aktivitetskveld.

    SvarSlett
  2. Dere er så flinke. Alle var jo super fine. Her er det noen for både små og store. Jeg gleder meg og til tirsdag. Ha en fin helg på syrommet.
    Klem Nina.

    SvarSlett
  3. Kjempefine og hvike gode idéer!
    Må prøve å rydde plass til sykvelden. I hvertfall en liten stund!

    SvarSlett
  4. Kjempelekre, de der var gøye. Håper dere får en super sykveld på tirsdag.

    SvarSlett