fredag 26. august 2011

Jakke til barnebarnet!

Denne sommeren har jeg ventet og ventet
på et prematurt barnebarn.
Det kom ikke, nå kommer det et
ikke prematurt barnebarn om kort tid.
Det blir mye kjekkere.


I ventetiden har jeg strikket litt av hvert.
Blandt annet denne jakken som jeg har
komponert ut fra et mønster i strikkekurven og
en lekker bord fra Coats.
Jakken er strikket i vårt "nye" ullgarn i lekker tynn kvalitet.

Nå gleder jeg meg og venter i spenning hver eneste dag.
Kristin!





4 kommentarer:

  1. Det er den nydeligste jakken jeg har sett på lenge, så fint mønster og farge...
    Heldig er den lille vennen din som kommer til verden og har en sånn flink mormor :)

    Ønsker deg en strålende helg!

    Ps holder på å lage knekkebrød, de ser ihvertfall veldig gode ut gjennom stekeovns vinduet..hi.hi

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  3. Kjempelekker jakke, gleder oss til å bruke den.

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig jakke Kristin. Den må du lage mønster på. Lykke til Gøril, håper alt går fint med deg *,* Mange klemmer fra Nina.

    SvarSlett