onsdag 9. november 2011

Velkommen til juleverksted

Hjertelig velkommen
til 
juleverksted på lørdag!


Jeg pynter og gleder meg til å se dere alle sammen.

Julestemningen kryper inn på meg og jeg
vurderer å spille julemusikk til
pepperkakebakingen litt senere i kveld.


Julestemningen har de siste årene kommet
ganske glimtvis.


Så det gjelder å ta vare på øyeblikkene
før det er forbi.


Så nå nyter jeg kvelden i yr juleglede og
koser meg med tanken på alle dere
som kommer til meg på Bjorøy på lørdag.



Favoritt julemusikken med
Dolly Parton og Kenny Rogers
MÅ jeg finne frem
med det samme jeg er ferdig med
dette blogginnlegget.

Gode juletanker til alle!

Jeg er sikker på at Elin også gleder seg stort,
hun kommer på "liggis" i morgen slik at vi
er klare med gløggen kl. 9.30.



Baking!
Den gode stemningen fortsetter.
Det er en liten stund siden jeg blogget innlegget over.
Nå er bakingen i full gang til riktig musikk....


Jeg må bare dele dette med dere......


Stekingen går som en lek...


De ferdige kakene er prøvesmakt, nammmmmmm!

Dere kan glede dere til både
juleverksted, kaker og nydelig julelunsj.

Hilsen Kristin!

4 kommentarer:

  1. Ååååå. Dette var et nydelig inngangsparti. Kjempekoselig.
    Klem Renate

    SvarSlett
  2. Å for et flott innlegg. Jeg gleder meg veldig til lørdag. Blir så koselig å gjøre noe sammen med andre sy glade venner. Ha en flott uke.

    Klem Nina.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til lørdag:) Flotte bilder, kommer i julestemning:)

    SvarSlett
  4. Skal følge dere i tankene så lenge juleverkstedet pågår. Dessverre passet det ikke denne gangen, men med 2 skjønne farmorjenter å passe på her i Hønefoss, så skal vi nok "jule" litt her også. Kos dere alle sammen.

    SvarSlett