fredag 21. mai 2010

Athen 21. mai 2010



Vi kom oss avgårde tirsdag morgen.
Flyet gikk fra Flesland 06.00, det er tidlig…

Men tidlig opp, gir en god lang dag og vi fikk med oss litt av hvert.


Vi har sett de viktige tingene fra historien.



Det er imponerende å se de flotte statuene og byggverkene.



I dag har vi og kjøpt bok om gresk mytologi og det er spennende lesning.

De hadde det jammen travelt de gamle gudene.
Det blomstrer nydelig rundt oss og jeg tar bilder i ett sett.

Inne i Athen har det vært uroligheter, men vi unngikk den store demonstrasjonen som var i går.

Om kveldene har det vært godt å finne frem yndligs sjalet.
Jeg bruker det flittig. Det er luftkjøling i drosjene og da er det godt med sjal.
Dette sjalet tar utrolig liten plass i vesken.
Så sett i gang med å strikke et lekkert sjal så har dere det klart til ferien.

I dag har jeg kjøp moreller, 7 euro pr kilo.
Da går det an selv om frukthandleren insisterte på at jeg trengte de to kiloene han hadde igjen å selge...
Kom meg videre med et halvt kilo, de smaker nyyyyyydelig.

Hilsen Kristin





3 kommentarer:

  1. Heisann. Det ser ut som om dere har det helt herlig.Kan nesten kjenne den deilige luften der nede. God og varm. Kos dere resten av tiden og ta gjerne noen varmegrader med hjem.
    Massevis av klemmer fra meg.

    SvarSlett
  2. Så flott du er Kristin:D
    Nydelig bilder, og flott at du kom deg avgårde.
    kos deg masse masse

    SvarSlett
  3. Nyt dagene, Kristin. Husk å magasinere litt varme til du er hjemme igjen

    SvarSlett