lørdag 12. november 2011

En flott kursdag er over....

Så sitter jeg her i sofaen og lar meg glede med
minnene om en flott kursdag.


Dagen startet kl 9.30 med bål
i strålende sol.
Gløgg og pepperkaker smakte godt ute denne
fine morgenen.




10 kursdamer og 2 ledere startet ut i flott stil.


Det tok ikke lang tid før vi skjønte at
vi var i tidsklemme.


Kurset ble omgående utvidet med 1 time.


Vi jobbet konsentrert kun avbrutt av en
lunsjpause med deilig mat som Mette Lise
ordnet for oss.

Tusen takk !

Heldigvis fikk hun sydd litt innimellom.


Brødene ble bakt på stedet og paiene stekt til
svært fristende dufter.
Vi mangler dessverre bilder.
Fotografen var litt trøtt og tok en pause......


Elin og Rita i et konsentrert øyeblikk.


Stjerneduken i arbeid.


Stjerneduken i arbeid i maskinen.

 
Gruppe to på naustet.



Ellen har fått ferdig midtfeltet.


Full aktivitet i stuen.


Flittige damer.


Ingrid og Randi syr hankeposer.


Laila jobber med stor konsentrasjon.




Nina og Irene.


Strykingen er kjempeviktig.


Enid koser seg på naustet.


Tusen  takk til alle for en fin dag.



Jeg tenner lys i lyktene og gleder meg til å
møte dere igjen.
Hvem vet hva vi finner på.

Fortsatt god helg!

Kristin.

PS: Elin har også hatt en flott dag sammen med dere.
Nå håper jeg hun hviler seg med et smil om munnen.


4 kommentarer:

  1. Ser virkelig ut som om dere har hatt en strålende dag.

    SvarSlett
  2. Ja dette var virkelig en superkjekk dag.Vi fikk følelsen av "gamle dagers" juleverksted,og det var jo det som var meningen.Takk til alle dere trivelige,flinke damer som gjorde dette til en veldig kjekk dag. Klem til alle fra Elin

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en flott lørdag. Jeg koste meg virkelig. Det blir noen flotte julepresanger, og jammen ble det ikke en farsdagspresang og. Tusen takk til Kristin og Elin for en flott dag. Mange klemmer fra Nina.

    Ps, Tusen takk for den gode maten Mette Lise.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for en kjempefin kursdag. jeg storkoste meg. Og som alltid på kursene til Kristin og Elin lærer jeg noen lure finesser. Og skriv meg opp som nr.1 på neste kurs om det blir noen .
    Love you all <3

    SvarSlett