torsdag 24. desember 2009

24. desember


Så er vi her.

Dagen vi ha ventet på.

Nå er juleduken på bildet lagt på bordet og kransen henger på døren.


Kransen er laget av Anne Marie Wolff og den har fulgt familien i noen år. Det er første år den er på fjellet og her skal den få bli.


Juleduken ble også laget for noen år siden og den er jeg glad for å kunne ta frem år etter år.


Nissen på trappen er igjen i Bergen, der håper jeg den står fint til vi kommer tilbake.

Vi er i ekstra godt humør over den fine oppslutningen vi har hatt på bloggen og alle som sender oss en mail med navn og adresse I DAG, får en liten gave i posten over nyttår. quiltehuset@gmail.com
Gi oss gjerne en tilbakemelding på hvordan du liker bloggen vår.
Ønsker dere mer tilbud, skal vi lage konkurranse, er det kjekt med utlodning eller noe annet som kan være gøy å jobbe med.

Vi kommer til å fortsette med bloggen ca 2 ganger pr uke i januar.

Til slutt GOD JUL til dere alle og velkommen til SALG i januar.

Juleklem fra Kristin og hele hjelpeapparatet i kulissene og i butikken.

5 kommentarer:

  1. nydelige bilder:D
    Håper dere får en fantastisk flott jul på fjellet.
    En kjempe klem fra siri

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig tid med julekalender. Nå får vi begynne å glede oss til hverdagen og nye innlegg i januar. Kos dere på fjellet.Juleklem fra Elin

    SvarSlett
  3. Det har vært så koselig å åpne en ny luke i kalenderen hver dag. Spennende med nye idéer og mye inspirasjon. Kos dere med hvit jul på fjellet.
    Juleklem fra Berit

    SvarSlett
  4. Tusen takk for julekalenderen. Jeg gleder meg til neste år. Det var en fantastisk krans dere hadde på døren. Jeg har og en duk jeg har sydd med deg i 1999
    som jeg er veldig glad i. Ønsker dere en riktig God Jul. Jule klem fra Nina.:)

    SvarSlett
  5. Jeg koser meg med bloggen hver eneste dag og faar inspirasjon til hverdagen. Kristina (datteren min i Australia) ser ogsaa paa nettsiden, og faar lyst aa ta opp quilting. God jul og godt nyttaar, og haaper dere faar en fin ferie paa hytten! Klem deg selv fra meg! Min e-postaddresse er randibradley@comcast.net.

    SvarSlett