søndag 7. november 2010

Søndag og snart ny arbeidsuke.

Egentlig liker jeg fredagene best.
Da er det en hel helg som er i vente.
Enten jeg reiser på tur eller er hjemme
så er det en god følelse.
Får jeg med meg gullrekken er det en riktig god start på helgen.

Sytrådstativ kr 179,-

I det siste er jeg blitt mer og mer glad i mandagene.
Da er det gode arbeidsdager jeg
gleder meg til.
Kanskje får jeg en halv dag eller to på syrommet?
Det er utrolig hva jeg kan få til en
formiddag med symaskinen.
Det gjelder å være konsentret og jobbe i vei.

Juletre for opphenging av julekort kr 149,-

I dag har jeg laget meg en plan for ukens første dager og
det ser slett ikke så verst ut.
Det blir en travel uke med mye kjekt å gjøre.

Mandag er det Quiltebee med venninner.
Tirsdag skal vi ha juleverksted på
Fantoft Hagesenter med
damene her på jobben.
Onsdag er det kurs i PC - veske.

Dette blir en kjekk uke.

 Hjertekrans for opphenging
av julekort kr 85,.


Forkle.

Her ser dere forkle som jeg gikk med
på quiltelagsmøte på tirsdag.

Flere spurte etter materialpakker.
Nå er de klare og ikke nok med det:
  • Vi har klippet ut forkle og knytebånd.
  • Lagt ved det stoffet som ble klippet bort i ringingen, det kan bli lommer.
  • Lagt ved sytråd og metallringer
  • Vi har også lagt ved hjerter til applikasjon, ferdig med påstrøket applikasjonsvliselin.
Irene er flott i lilla !

Så nå kan dere få materialpakke som beskrevet over for kun
kr 195,-


Aktivitetskvelder

Det er noen få plasser ledig på
"Alle hjerter gleder seg"
onsdag 1.12

Plasser leidig på
Liten sminkepose mandag  6.12
Supre julegaver....

Fullt på kurs i PC- veske.
Nytt kurs på nyåret.

Mandag 17. januar 2011
blir det vottekurs.

Velkommen til butikken med kurs og aktiviteter.
Jeg ønsker alle en riktig god arbeidsuke.

Hilsen Kristin!

2 kommentarer:

  1. Det var så koselig å treffe dere igjen:) burde virkelig være litt oftere enn toppen en gang i året.
    Håper dere har hatt en nydelig helg.
    vi har i allefall kost oss masse masse:D
    ønsker dere en nydelig uke.
    klem fra siri

    SvarSlett
  2. Hei på deg Kristin

    Så fine stativer dere har fått inn.
    Likte så godt det lilla forkle også..
    Enig med deg, fredag er den beste dagen. Da har vi liksom alt forran oss:)

    Ønsker deg en flott ny uke! klem fra meg

    SvarSlett