tirsdag 2. november 2010

Vottekurs.

I går hadde vi vottekurs i butikken.
Det var koselig med nye og gamle kjente deltagere.



Ivrige damer i full sving.

På kurset valgte alle å sy vottene på maskin.
Men det går veldig fint med håndsøm også.


Monica og Inger Margrete.



Anne i dyp konsentrasjon.


Hanna Marie med dampeduken...

Det er lett og forme vottene med god damp.
Noen bruker kun jernet (jeg) mens andre
liker dampeduken best.


Nina med fine røde votter.



Berit sydde i vei selv om hun
har brukket arm i gips...
Godt gjort!



Monicas votter ble riktig fine.



Mette Lise var som vanlig i godt humør
og underholdt med sine opplevelser.
Alltid gøy å ha deg med...



Mette Lise avsluttet sin vott med en 
nedbrettet kant.
Dette ble riktig fint.




Hanna Maries votter ble også fine.
Dette bilde dreier seg så det vises fra
en annen vinkel enn jeg ønsker.

Kan noen forklare meg hvordan jeg kan få bildene til å "lye".
Det hadde vært fint å hvite hva jeg skal gjøre,
noen bilder lever helt egne liv.

Tusen takk til alle for en hyggelig kveld.
Velkommen tilbake på
andre aktivitetskvelder.

Kristin






1 kommentar:

  1. Det var en kjempekveld! Nå venter jeg bare på å bli kvitt gipsen, så skal det bli flere votter på syrommet!

    SvarSlett