torsdag 4. mars 2010

Nye stoff

En vakker serie med blomstrete stoffer er nettopp kommet inn i butikken. Stoffene er i fine pastellfarger i lyst og grønt med rosa blomster.

Stoffene koster kr. 160,- pr m.

Stoffet med de store blomstene er helt sydelig.


Det grå sjalet er ferdig....
Garnet er godt brukt, de fleste bordene er strikket to - tre ganger. Men resultatet er bra. Det var strevet verdt og jeg er i gang med samme design i et større sjal.


Dette gav mersmak og jeg anbefaler alle som liker å strikke å prøve dette.
En kunde sa: Kan du lese? Kan du strikke? Da kan du dette.....


Velkommen på torsdag den 11. kl. 17.00 og onsdag den 24. mars kl. 18.00.
Kristin

3 kommentarer:

  1. Å Gleder meg.ååååååååfor noen fine stoff. Gleder meg til å ta på dem. De ser helt kjempeskjønne ut.
    Sjalet ditt er jo direkte vakkert Kristin. Jeg er klar på torsdag. Får prøve å gjøre ferdig noen av de andre tingene jeg holder på med før det.Høyfjellsklemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal, skjønner godt du er hektet...
    Synd strikketreffet er på en torsdag. da er jeg opptatt med korsang, men man kan jo bli hektet på det også.

    SvarSlett
  3. nydelige stoffer, og nydelig sjal:) Så flink du er:)
    Jeg har desverre ikke tålmodighet til å strikke sjal:S

    SvarSlett