mandag 1. mars 2010

Dilla på sjal.

Nå er jeg i gang med å strikke på to sjal.
Det ene er i garnet KAUNI og der er jeg ferdig med rillefeltet som kommer før borden.
Dette sjalet skal ha samme bord som det rosa sjalet til Maren.

Det andre sjalet strikker jeg i NAVIA, den tynneste kvaliteten og det skal ha et glattstrikket felt før borden.

Bordene skal jeg få vist av våre to eksperter Maren og Margrethe.
De kommer i butikken 11. mars og vil du også bli med kan du klare å strikke rillefeltet før neste torsdag.
Ta turen innom butikken så vil du få oppskrift.

Margrethe vil oppdatere sin blogg Margrethen.blogspot.com etter hvert. Følg med her.

Kristin


De er ikke

2 kommentarer:

  1. Så nydelige de var:D du er kjempe flink kristin:D

    Jeg skulle fått meg ett privatfly slik at jeg kunne kommet ned å vært med på strikkekafène deres, Det var så koselig å være der.

    SvarSlett
  2. Ååååå for noen fine sjal. Stakkars meg som ikke fikk være med sist. Gleder meg veldig til neste gang,da skal det bli strikkesjal på meg også. klem

    SvarSlett